Advantages Of Web Design -

 

من به سرعت رقبایی را که بازدیدکنندگان ما در نظر داشتند ، نقاط درد درد کاربران ما برای حل آنها را شناختم و (مهمتر از همه) اینکه چرا کاربران ما را انتخاب می کنند.

 

و پرسیدن سوال را فراموش نکنید! چرا و چگونه راهی طولانی برای ایجاد تفاهم داریم.

 

هنگامی که می خواهیم تلاش بازاریابی شما را با نیازها و اهداف هماهنگ کنیم ، همه این دانش بسیار ارزشمند است.

 

4. عشق را تقسیم کنید

سرانجام ، در تلاش برای همسان سازی ، به مرحله ای خواهید رسید که می تواند معیارهای MQL را تعیین کند و بازاریابی می تواند به تلاش های بهینه سازی نرخ تبدیل منجر شود ، اما اگر هنوز آنجا نیستید ، دیگر نیازی به انتظار برای دریافت نیست آغاز شده.

 

معیارهایی را که استفاده می کنید ، موفقیت هایی که می بینید و که هایی که با آنها روبرو هستید را به اشتراک بگذارید ما به عنوان بازاریاب هم چیزهای زیادی برای داریم و هم چیزهای زیادی می توانیم از یاد بگیریم.

 

آیا ایمیل سرد نرخ باز بودن بالا اما تبدیل کم دارد؟ تماس بگیرید تا از طریق بازاریابی در مورد پیام رسانی بحث کنید.

 

آیا صفحات شما بازدید بالایی دارند اما CTR کمتری دارند؟ با در مورد آنچه که آنها به عنوان ارزش بالایی از آنها استفاده می کنند صحبت کنید و آن را بر اساس تلاش های ارگانیک خود آزمایش کنید.

 

اعداد برای داشتن ارزش لازم نیست 100٪ رسمی شوند. با باز بودن در دریافت و بازخورد ، احتمالاً در معیارهای خود افزایش پیدا خواهید کرد.

 

5. اختلافات را کم اهمیت جلوه دهید

فراموش نکنید: این روزها تفاوت زیادی بین بازاریابی و وجود ندارد.

 

بسیاری از اصطلاحات محبوب تجاری هم برای بازاریابی و هم برای صادق است:

 

" مزایا ، نه ویژگی ها!"

"برو سر اصل مطلب!"

"همه چیز در مورد موفقیت مشتری است!"

"همدل باشید!"

به جای صحبت کردن در مورد یک پروژه سئو چیست  خاص یا قابل تحویل به عنوان یا بازاریابی ، با آن به عنوان یک تلاش مشترک رفتار کنید (حتی اگر یک نفر مالک آن باشد).

 

همه در این فرآیند حتماً باید چیزی یاد بگیرند. اگر درباره اطلاعات بیشتری کسب کنید و تیم شما در مورد چگونگی (و چرایی) ایجاد محتوای بازاریابی اطلاعات بیشتری کسب کنند ، ترازبندی دنبال خواهد شد.

 

در پایان روز ، و بازاریابی به یک دلیل وجود دارد - برای درآمدزایی برای کسب و کار.

 

اگر این نکته را بخاطر بسپارید و برای درک یکدیگر تلاش کنید ، برای دستیابی به این هدف در طولانی مدت از تجهیزات بهتری برخوردار خواهید بود.

 

اولین قدم خود را بردارید

برای تراز و و بازاریابی نیازی به برنامه ریزی مناسب ندارید. شما فقط باید اولین قدم را بردارید.

 

هر ماه ، مدیر عامل ویزا ما را در چالش های ماه برای هر یک از حوزه های مربوطه قرار می دهد: ، محتوا ، رشد و محصول.

 

با صرف وقت برای درک هر یک از این زمینه ها ، می توانم مطالب بازاریابی ایجاد کنم که همه اهداف ما را محقق می کند - حمایت از ، گرفتن ارزش محصول و ایجاد پایه ای برای رشد.

 

تنها یک مکالمه 60 دقیقه ای لازم است. نکته این است: شما برای ایجاد هماهنگی در و بازاریابی به زمین نیاز به ابتکار بزرگی ندارید.

 

این چند ایده است که حداقل تلاش می کند ، اما می تواند توپ را به حرکت در آورد:

 

برای یک جلسه 30 دقیقه ای با یک هم تیمی متناسب با ICP خود بخواهید. با چند سوال آماده همراه باشید.

به ایمیل هایی که نمایندگان شما ارسال می کنند نگاه کنید. راهی را که می توانید آنها را از منظر بازاریابی بهبود ببخشید و روشی را که می توانید از آنها برای بهبود محتوای خود استفاده کنید ، شناسایی کنید.

در یک نسخه ی نمایشی بنشینید. در مورد سوالات احتمالی و پاسخ های نماینده یادداشت برداری کنید.

از یک یا دو تکرار بپرسید آیا می خواهند در زمینه افزایش حضور و تعامل در LinkedIn با شما کار کنند. با آن به عنوان یک پروژه آزمایشی اجتماعی برخورد کنید.

برای ایجاد مبارزات بعدی یا هدفگیری مجدد خود از تلاش های تولید سرب استفاده کنید


تاثیرات تبلیغات بازاریابی ,مورد ,ایجاد ,استفاده ,هایی ,ارزش ,فراموش نکنید ,برای ایجاد ,اطلاعات بیشتری ,برای ,چیزهای زیادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برنامه دو سوته خرید کن تحویل بگیر اینجا همه چی هست مدلینگ دانلود رمان|خاص دانلود verythi معرفی کالاها و فواید آنها سیستم های تصفیه آب خانگی و تصفیه آب صنعتی